Om meg
Jeg er Camilla Eriksen. Mangeårig saksbehandler i det offentlige, hundeeier og rytter noen dager i uken.
Jeg hadde lenge tenkt at jeg vil gjøre noe nytt, og satte meg derfor ned for å se på hvilken kompetanse jeg har. I det daglige synes jeg strukturering og organisering er gøy. Jeg elsker å lage system og orden! Jeg er glad i å jobbe med tall og tekst, og er i tillegg opptatt av hvordan kunder blir møtt.
Jeg kom over noen virtuelle assistenter på Instagram og tenkte umiddelbart at dette var meg!
Som ansatt ved flere av de største offentlige instansene i Norge har jeg opparbeidet meg god kompetanse og kunnskap innen ulike datasystemer, koordinering, kundeservice og skrivejobber.
Jeg ønsker å kunne tilby mine virtuelle tjenester til bedrifter i vekst, ved å lette noe av arbeidsmengden og dermed skape mulighet for utvikling. Jeg tror at de fleste som starter en bedrift med en vare eller tjeneste i dag, innehar en kompetanse eller interesse for akkurat den varen eller tjenesten de startet bedriften for, og ikke nødvendigvis for det administrative. Dette ønsker jeg derfor å hjelpe med, slik at bedriften kan gjøre mer av det den er god på!
